BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 22, 2010

itu yang aku sedar...




huh....apa dh jd dgn dunia, aku makin bingung. apakah akan terjadi pada kita nanti sebagai penduduk Malaysia. Aku nampak sangat pergolakan politik kita, siapa yang benar? yang kanan atau kiri? Mana yang jujur? diantara mereka mana yang lebih mencari kepentingan dan mana yang menegakkan keadilan? Mana pencinta negara sebenar? kanan atau kiri?

Aku abaikan itu, yang aku tau antara duanya itu ada durjananya dan ada yang ikhlas...tapi sekuat dan sejauhmana? aku juga pasti, antara dua itu ada yang dihasut...datangnya dari luar, bawa propaganda hancurkan bangsa dan negara kita...mereka bijak serta licik. mereka menidakkan serta memporak perandakan kemajuan kita...

itu yang aku sedar setelah membaca makalah itu..aku harap, yang kanan dan kiri itu, bersatulah kamu..demi bangsa kita, demi negara kita agar tidak dijajah..itu yang kita perlu sedar, mereka menjajah bukan dengan bom atau pertumpahan darah, tetapi dijajah dengan cara mereka..sedarlah, kita dirancang untuk dijajah..selamatkan nusantara..

0 comments: